A Cassandra kísérlet

Írásgyakorlati tesztüzem. Az odafigyelés életforma!

Friss topikok

  • Cassandra Gemini: Mostanában ilyen jellegű problémáim vannak a reakcióval is..... valami ott történt. Nem tudom, edd... (2010.02.17. 13:56) Vivat Vastagbőr!
  • Maximka: @Cassandra Gemini: Igen a sajátja volt, de elővette és tudta használni. Egyébként tapasztaltad már... (2009.08.12. 14:21) Jó tanácsok leendő egyetemisták kezébe

Linkblog

HTML

Eldöntendő kérdés

2009.08.06. 19:50 | Cassandra Gemini | Szólj hozzá!

 

Ma levittem sétálni a kutyát. Ebben persze még nincs szenzáció, de hazafelé a következő életkép jelent meg: Kis csoport gyerek, saccra 8db, életkor 6-10 év között kötekedik tettlegességig egy nálunk nem sokkal idősebb 10-12 éves sráccal. Ez lehetne „gyerekes csínytevés” is (copyright Kolompár) de nem csak kötözködés ment, hanem válogatott káromkodások (a csöves útszéli anyád mit hányszor és hova) és törött üvegek valamint kődarabok dobálása. Az volt a vicces, hogy a legkisebbek emberkedtek a legjobban. Megpróbálták megrugdosni a nálunk jó 2 fejjel nagyobb gyereket, az pedig láthatóan nem volt az ilyesmihez hozzáedzve, de a törpöket sikeresen blokkolta. A kicsik között volt egy, a bántalmazottal kb. egyidős cigány kisfiú, aki amolyan bandavezér lehetett. (nála volt a kosárlabda!) A kötekedő csoport egyébként vegyes összetételű volt, szóval nem kell arra gondolni, hogy a cigánykölykök kötekedtek a magyargyerekkel...ez úgy nézett ki, hogy a cigány és magyar kölykök kötekedtek egy másik magyar kölyökkel. Tulajdonképpen lehet, hogy ez így lightosnak hangzik, mert mindenki megcsinálta a maga verekedéseit és vereségeit, (én is összebunyóztam farkas gabival egy körzőn, de neki volt igaza, irigy majom voltam) engem inkább az képesztett el, hogy ezek a zsebméretű gyerekek hogy képesek ennyire agresszíven viselkedni? Pl. a törött üveg hajigálása bőven túlmutat a megengedhető eszköztáron. Az fúrta belém ezt a dolgot, hogy mostanában jóval több kiskorúak/iskolások által elkövetett bűncselekményről hallani (lásd: tanárverések) és nem tudom eldönteni, hogy ezek az esetek valóban megszaporodtak, vagy csak én látom többnek/feltűnőbbnek ezeket? Ahogy mentünk hazafelé a kutyával próbáltam számolgatni az utcán a gyerekeket, hogy melyikből van a több: a balhésból, vagy a nem balhésból.

Féltem a kölyköket az elvadulástól, magamat, hogy tanárként mit fogok ezekkel a gyerekekkel kezdeni, és végső soron az embereket, akiknek az életét az erőszak mérgezi. (Család, lakóközösség, osztály, tanár, megvert gyerek)

Jellemző a helyzetre, hogy a gyerekeket egy arra sétáló idősebb hölgy zavarta haza. (én közel 15 percen át ácsorogtam, mert nem tudtam hova lenni a meglepetéstől, viszont eszembe sem jutott volna, hogy beleavatkozzak……) viszont pozitívum hogy villámgyorsan eltűntek a srácok.

ó igen és a legfontosabb kérdést kihagytam:

MI A LÓFASZT CSINÁLNAK AZ UTCAGYEREKEK SZÜLEI?!?!?

Ha túlreagálom, hűtsetek le. Bocs.

 

U.i: Tudom, hogy még nem jártok erre sokan, de ha talán hozzá akartok szólni, akkor annyit kérnék hogy a „bezzeg a mi generációnk” /„mi nem mertük volna ezt csinálni” típusú dolgokat hanyagoljátok. Mindig éltek bunkó emberek. Én csak abban bízom, hogy előbb-utóbb kihalnak. Alátámasztás: „mi is gecirosszak voltunk gimiben, de leglább okosok, ha nincs szerencséd nem csak gecirosszakat kapsz, hanem még hülyéket is.” /izomtibi blog egyik kommentje…kétlem hogy a kommentelő valóban okos lenne…./

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cassgemini.blog.hu/api/trackback/id/tr351293274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása