A Cassandra kísérlet

Írásgyakorlati tesztüzem. Az odafigyelés életforma!

Friss topikok

  • Cassandra Gemini: Mostanában ilyen jellegű problémáim vannak a reakcióval is..... valami ott történt. Nem tudom, edd... (2010.02.17. 13:56) Vivat Vastagbőr!
  • Maximka: @Cassandra Gemini: Igen a sajátja volt, de elővette és tudta használni. Egyébként tapasztaltad már... (2009.08.12. 14:21) Jó tanácsok leendő egyetemisták kezébe

Linkblog

HTML

Fehér babák

2009.08.09. 01:43 | Cassandra Gemini | Szólj hozzá!

Szóval, gondolom ti is hallottátok...már akit úgy érdekel a dolog. Hogy bizony Cseh Tamás tegnap (vagyis 7.-én). Most nézem, fél kettő van, szóval tegnapelőtt.

Nagyon szerettem a zenéjét. Vagyishogy, jelen idő, mert szeretem azt még msot is

Csend.

Nagy veszteséget szenvedtünk mi most.

Születtem Magyaroroszágon, 87 éves vagyok,
fejemben összekeveredtek féldecik, kormányzatok,
neveltek hazaszeretetre, hittem az Istenben is,
harcoltam két háborúban, túléltem, az istenbe is,
elhagytam, kérném, vagy 39 asszonyt,
s vagy kétannyi elhagyott,
tankcsapdákba hugyoztam, ettem lótetemet
és mégis itt vagyok.

Fejemben egy verkli jár, mely verkli így muzsikál;
túléltem mindeneket, kormányt és féldeciket,
egy magyar túlélő, címzetes, vitézlő, tönkrement lábain,
de áll önök előtt.

Fiamból idegbeteg lett, nem bírta a váltásokat,
és elnézem az unokámat, látom, hogy gyönge alak,
hogy lesznek ezek túlélők? Valami itt korcsosul.
Kérdezném, hogy száz év múlva ki tud majd itt magyarul?
És ahogy magukat elnézem, egyik sem betonkemény,
elszállnak az első szélre! Mi lesz így? - kérdezem én.

Fejemben egy verkli jár, mely verkli így muzsikál;
túléltem mindeneket, kormányt és féldeciket,
egy magyar túlélő, címzetes, vitézlő, tönkrement lábain,
de áll önök előtt.

A bejegyzés trackback címe:

https://cassgemini.blog.hu/api/trackback/id/tr591297566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása