A Cassandra kísérlet

Írásgyakorlati tesztüzem. Az odafigyelés életforma!

Friss topikok

  • Cassandra Gemini: Mostanában ilyen jellegű problémáim vannak a reakcióval is..... valami ott történt. Nem tudom, edd... (2010.02.17. 13:56) Vivat Vastagbőr!
  • Maximka: @Cassandra Gemini: Igen a sajátja volt, de elővette és tudta használni. Egyébként tapasztaltad már... (2009.08.12. 14:21) Jó tanácsok leendő egyetemisták kezébe

Linkblog

HTML

Décalage Horaire

2009.09.28. 19:06 | Cassandra Gemini | Szólj hozzá!

melyben az író elismeri, hogy hej mennyire az ő hibája is az egész

 

Már nagyon-nagyon régen nem írtam, de most, most tollat ragadok. Közölni kell dolgokat. Személyes vonalon annyit hogy az évkezdés kimerített, folyamatos lakótárskeresés, elképesztő pénztelenség és az idő, az idő a legrosszabb, minthogy cafatokra esik szét a napok között. Ezt a bejegyzést legalább másfél hete meg akarom írni, de most állok egyedül a fáradtság olyan fokán, hogy még képes vagyok értékelhető produktumot előállítani, de már nem tudnék érdemben tanulni. Merthogy ez a fő funkcióm, a tanulás.

Most hogy immár tiszteletbeli bölcsész is lettem megállapítottam, hogy a bölcsészeknek két fajtája van. A kedves értelmes „jófej” emberek (98% nő) illetve az okoskodó pöcsfejek (ez már vegyes) akik minden dologgal, de tényleg a legapróbb faszsággal is képesek felvágni, még akkor is, ha azt rosszul tudják. Én legalább vagyok annyira jó helyzetfelismerő, hogyha látom, hogy hülye vagyok valamihez, akkor nem próbálok megnyilatkozni benne. Én nagyon sok mindent képest vagyok készséggel feldolgozni, még ha nem is értek vele egyet. Az egészben valahogy az nem tetszik, hogy túl elvont. Sosem voltam reálos beállítottságú, sőt. De amit ők művelnek, az egyszerűen félelmetes. Komolyan mondom, néha örülök, amikor visszatérek az anyatanszékre, mert tudom hogy nem fogják mindenféle bizonyíthatatlan filozófiai hurkatöltéssel fárasztani a fejemet. Ez ofkorsz nem minden ilyen tárgyra igaz, de egy olyan 40% körül biztos van az arány. Ezért nem akartam bölcsésznek vagy irodalmárnak menni (noha biztosan eredményesebb lennék benne mint a természettudományokban) de ezek egyszerűen nulla konstruktivitással rendelkeznek. Semerre sem mozognak előre, csak ködös elmélet 1.-et felváltja majd 20 év múlva überködös elmélet 1 és ez így bemozog, és változik.

Sajnos kezdek fáradt lenni szóval abbahagyom, de többet kell ide írnom, kezdem megszeretni.

Ne olvassatok napi politikát, sőt, javaslom hiradót se nézzetek.

Én kiegyensúlyozottabb vagyok, pedig fél füllel hallok ezt-azt. Recepteken elmélkedem és rendszeresen olvasom a malackarajt

üdvözletek

én

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cassgemini.blog.hu/api/trackback/id/tr461413476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása